10+4 den selamlar , forumları okuyorum herkesin mide bulantısı baş dönmesi var. Benim de sadece göğüs hassasiyetim ve hafif bulantım vardı ve bugün sanki hiç biri yok , kafayı yiyecek gibiyim muayne de daha ayın 1nde , belirti hissetmeyince de korkuyorum panik oluyorum.