Mrvyzrblgn ben koyduklarimi yazım 34de hazrladm şuan 38+5 im🤗
Kendim için : bir pijama takım , birtane alt pijama , bir üst body , çorap , depend bez (6 tane) , birtane atlet , sıcak su torbası(göğsüme kompres yapmak için) ,
Göğüs Süt sağma pompası , göğüs ucu kremi , terlik
Bebiş için :
Üç tane beşli takım , içine giydirmelik kolsuz çıtçıtlı üç zıbın , iki tane çorap, 5 tane ağız mendili , 10 tane bebek bezi , pişik kremi , eldiven , ince battaniye, kalın battaniye , ıslak mendil
💙bunların hepsini küçük boy valize koydm tam sığdı 🤗