Aysehsdmr https://resimyukle.io/r/jyX5juXaie Bana da bakın normal test 3 gün var adete 1 saat sonra böyle oldu? Sizce Varmi yoksa geçersiz mi?
Zehragniken Aysehsdmr 1 saat biraz geç ama. Sonuc pozitif canım sen yine de Bi kan testi ver en kesin sonuç icin
benimmdunyamm Aysehsdmr bende kaç kere böyle çıktı gittim kan verdim negatif yine de emin olmak için kan verebilirsin
Damla1995 Birdaha test alip yap bence canm. Ben cok yanilmisdim. Direkt cikmiodu sornadan bakiodum 2.czgi oluodu ama hep hüsran.. ya kan ver net olsun yada bekle gunun gecsin tkrra test yp
Afifeelif Aysehsdmr canım pozitif görünüyor ama emin olmak için kan ver.. çünkü ben de 5 gün kala yaptım yarım saat sonra 2 çizgi cikti ertesi gün kan verdim negatifti.. hakkında hayırlısı olsun tatlım 🥰
motherofcats 1 saat sonradan çıkan sonuç bir şeyi ifade etmez kuruma çizgisi olur, ilk 5 dk da çıktıysa vardır. Yorum yapanları da anlamıyorum ya boşuna umutlandırıyorlar. 🤦🏼♀️
Senemcan motherofcats bunu herkes biliyor ama kimse kimseyi umutlandirmiyor canım herkes aynı şeyi söylüyor git kan ver netleştir veya testi tekrarla diyor sende kendince haklısın ama lütfen artık umutlandirma kelimesini kullanmayın kimse kimseyi umutlandirmak istemez bilerek veya bilmeyerek
eylulsmommm Bir hafta sonra tekrarla , eğer çift çizgi olursa yine böyle kan ver netleşir hem betanda yükselmiş olur
Senemcan Aysehsdmr bence adetinin geçmesini bekle ve testi netleştir yine böyle çıkarsa gidip kan ver kesin sonuç alırsın canım