Merhaba arkadalar. Cinsiyetimiz henüz belli değil. Erkek olursa osman yağız kız olursa yaren veya öykü diye konuştuk hep bugüne kadar. Ama bu gece rüyamda kızım oluyordu adını Yüsra koyuyorduk. Daha önce hiç duymadığım bir isimdi yani etrafımda hiç bu isimde biri yok tv de falan da duymadım ya da herhangi bir muhabbette bu isim hiç geçmedi. Anlamına baktım Allah tarafından insana bahşedilen kolaylık demekmiş. Rüyadan biraz etkilendim açıkçası öylesine bi rüya deyip geçmeli miyim yoksa dikkate almalı mıyım be dersiniz??