Kızlar 34 haftalık hamileyim. 31 haftalikken muayane olmuştum ve bebeğimin gelişimi haftasına göre normal gidiyordu. 31 haftalikken 1800 gramdi. Dün kontrole gittim aradan 3 hafta geçmişti. 34. Haftalık bebegim 1900 gram çıktı. Yani 3 haftada 100 gram almış sadece. Doktor da 2 hafta geride dedi. Böyle olup sonra düzelen var mı ? Neler yaşadınız ve benim ne yapmam gerekiyor ?