Minikmucizemveben açıkcası başta mide bulantılarından 2.5 kilo verdim, ilk üç ay bulantıdan birşey yiyemedim desem yeridir. Şimdi ise normalde ne yiyorsam öyle, özel birşey tüketemiyorum çünkü bir çok şeyden tiksindim. Ama hamilelik öncesindeki iştahım yok şuanda da, şanslıyım herhalde. Bir de hamileyim diye yemeyi abartmamak lazım diye düşünüyorum. Mevcut bir kilo var zaten.