Polenpolen52 kızlar sabah randevumuz var doktorumuzla ama , adet sancısı gibi hafif hafif agrı var bende yada sızlama kasıklarımda, ne olmus olabılır ya
Deletedmom727271 Bebek büyüyor rahim kasılıyor. Şiddeti çok değilse bişi olmaz. Aşırıysa doktorunuza danışın tabi.
Polenpolen52 Deletedmom727271 şiddetli degıl uzun da surmuyor ama ınan tedırgın oldum sımdı dıyorum ya doguruyorsam😀
Deletedmom727271 Polenpolen52 Yok yok. Ağrılarımız arada olabilir dinlenince geçer ama önemli olan şiddeti. Çok şiddetli olduğu zaman doktora gidin tabi 😊 bebek döneceği zamanda da ağrı olabilir.