Selam kızlar klomen kullandım bu ay ilk kez aşılama yapılacak, ilac Pazartesi bitti bugün kontrolüm vardi 11. Günüm sol tarafta 10 mm 1 tanecik yumurtam oluşmuş pazartesi tekrar gidicem bu süreçte yumurta büyümesi kalitesi vs için neler yapabilirim sizler neler yaptınız ve ilk aşılama da tuttu mu