Ayse476 ayrıntılı ultrasondan beri var bende de. Hastanede de yattım ciğer geliştirici yapıldı. Arada kısalıyo uzuyor suan 29. Haftadayim bnde dün muayene oldum karından 27 mm çıktı. Dr artık yapacak bişey yok dedi progestan kullanıyodum gerek yok dedi. Sadece ağır kaldırmıyorm merdiven inip çıkmamaya çalışıyorum ama yapacak da bişey yok. 3,5 yasında çocuğum var. Haftası gelip doğumda yaşayamayan bebekler de var. 25 hafta doğup yaşayan bebekler de var. Allahın bileceği iş. Tabiki tedbiri elden bırakmamak lazım ama çokta stres yapmamak lazım çünkü stres daha çok etkiliyor