Arkadaşlar şuan 38+2 günlük gebeyim dün kontrole gittim doktorum bebeğin baş aşağı ama kanala girmemiş kanala girmesi gerekiyor yoksa normal doğum yapamazsın dedi internetten okuduğum zaman ilk gebelikte şimdiye girmiş olması gerektiği yazıyor resmen psikolojikmen çöktüm bebeğin kanala girmesi için squaat harici tecrübeniz var mı bebek kanala girdikten sonra ne zaman doğum yaparım lütfen bana yardımcı olur musunuz? :(