ElfYrgn benim doktorum içimi rahat tutup stres yapmamamı söyledi çünkü bebeğin düşeceği yada erken doğacağı varsa hiç bir sebep yokken de olabilir biz tedbirimizi alıcaz gerisi için yapacak birşey yok dedi bazı doktorlar acımasızca konuşuyor aslında düşer erken doğar diye ben durumumu öğrenince takipli olacağım doktorumu iyice araştırıp gitmiştim sağolsun takiplerimi itinalı yapıp hep rahatlattı beni dediğim gibi korkmayın stres yapmayın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız şuan kaç haftalıksınız