Beyza11122 Meyveli sodalarda kullanılan gerçek meyve değil meyve aroması yani kimyasal bir bileşen ve şeker olarakta glikoz kullanıyorlar ,yani zararlı , sade soda icerkende sodyum orani düşük olanı seçin , en yüksek olan Kızılay sodası 700 civarı , en düşük olan ise Freşa inişdibi onunda 7 civarı . Bir şişe icicem canim cok istiyor diye düşünüyorsaniz için ama hergun meyveli soda içip bebeginize zarar vermeyin