Zeynep0806 38+6 haftalığım 1cm açıklığım var bebeğim 3600 gram herşey normal doktorum yarın tekrar kontrole çağırdı açıklığım 2 veya 3 olursa yatış verip suni sancı ile başlatacağını söyledi suni sancı da çok kötü herkes korkutuyor suni sancıyla doğum yapan varsa anlatabilir mi
tugbaacng Zeynep0806 38+6yım. 30una kadar doğuramazsam bana da suni sancı verilecek. Bekleyeyim burda… ama benim 2 cm olmasına rağmen salı günü yatışımı vermedi, 4 cmden sonra yatırıyorlar diye biliyorum .
Duygu_12 Zeynep0806 suni sanci dan korkma normal sanci da kolay bişe değil üstelik saatlerce çekiyosun
tahaninannesi19 Zeynep0806 bende açılmam oldugu için 39+3 te suni almıstım kendı sancım gelmemıstı normal sancı nasıl bılmıyorum ama suni de dwyanılmayacak birsey degılmıs belde adet sancısı gıbı yogunluk oluyor eşim masaj yaptı ben çömeldim sorun etmedim fazla
Melike Zeynep0806 Benimde 3 cm açılmam vardı suni sancı verdiler. Normal sancı nasıl bilmiyorum ama suni de bence öyle aman aman abartılacak bir acı yok allah o an kolaylığını veriyor merak etme 🌸 Allahım hayırlı doğum nasip etsin İnşallah 🤲🏻
Kzykzy Bana suni sancı verildi fakat hiç abartılı, dayanılmayacak sancım olmadı. Herkeste farklı etkisi vardır elbette ama illa çok kötü olacak değil umarım doğumunuz kolay olur 😊
Damla1995 Zeynep0806 ama iyide senin haftan norml ne demek 2 3 cm olursa suni vericez. Eger senin canini yakmiosa sanciyi cekmiyosan kendi sancini acilmani beklemesi lazim yatis yaptirabilir ama suni sanciyi vermesinde bi sebep olmali yani. Haftan doldugu icin samciyi baslatmak zorund kaldgi icin verebilir.acilman yavas ilerler o yuzden verir. Yani senin haftan dolmamis gyet normal ilerliyoken neden suni vericem diyo cok sacma
Zeynep0806 Damla1995 bebek 3600 belki haftasını veya sancıyı beklerse 4 ü geçer diye düşünmüş olabilir bilemiyorum
Damla1995 Zeynep0806 ama acilmada bir sorun yasamassa catisi gayet iyiyse 5 kilo bile dogurablr ki. Muanebettimi acaba catisi falan. Neyse cnm vardr bildigi ama bna sacma geldi bilmiorm. Sag saglim dogsun tum yavrular onemli olanda bu gerisi bos tabi.
Ezgi_ee1216 Bende 39+6 sancı 45 açılma yok 2 gündür sarı lekelenme var 1 hafta daha dogmazsa bana da suni verilecek çocuk 3600
Papatyam63 Zeynep0806 kotu ama gelcekten cabukca acilman oluyor benimki sunuyu taktılar 2 saate doğurdum
Wera Benimde 3cm açılmam vardı suyumda gelmişti ama sancı yoktu suni sancıyla 12saatte anca doğurdum ama bazılarında 2saatte suniyle doğurdum yazmış bence kişiden kişiye degişiyor