Mervevera bende de eser miktarda çıktı önemsiz eser miktar ama tansiyon yüksekliği ödem varsa yeniden idrar isteyebilir yada 24 saatlik idrar testi istenir idrarda protein +2 daha fazla tansiyon 14-15 üstü ödem + ise bacaklar falan şişse yani bu belirtiler ile gebelik zehirlenmesi denebilir ama tek başına eser miktar demesine takılma hiç canını sıkma önemli değil bazı Labaratuvar lar eser diye yazabiliyor klinikle alakalı yani endişe etme