15 haftalığım dün boğazım gıdıklanıyodu sabah 7 den beri 2 kere safra çıkardım sonra bişeyler yiyim bebeğime lazım bana lazım dedim yedim sofradan kalkmamla çıkarmam bir oldu 3.kere kustum dün gecede bi ara kasığıma ağrı saplandı ama her zaman araa ara olan ağrı çok kusmak tehlikelimi doktorumu aradım ulaşamadım arabızda yaşayan var mı ?