Kızlar 40+4 den selamlar bizim kız hala gelmedi dün doktor çağırmıştı dedim doğuma alırlar suni verecekler diye düşündüm ama doktor suyu falan yerinde dedi bizim kıza cumaya kadar bekleyelim dedi biraz biraz sancılar var ama düzensiz düzenli olsa bari ya dua edin🤲😅