melekmommm temmuz ayında dış gebelik geçirdim kötü birşey soykemek istemem ama ilk 2 kan degerim cok iyiydi yükselmesi gayrt normaldi, 3. Azar azar artmaya başladı bidaha verdim yine az arttı doktor saglıksız gebelik dedi kürtaj oldum ona ragmen beta hala artmaya devam ediyordu anlaşıldu ki dış gebelik daha sonra kemoterapi ignesi oldum 1 hafta sonra da düştü, olursa inşallah bebek istiyoruz herşeyin hayırlısı ilerleyen zamanlarda rahimde tüplerin yırtılmasına neden oljyor erken ögrenmek wn iyisi bende çok üzüldüm eve sığamıyordum ama malesef elimden hiçbir şey gelmedi