Htcgny68 canım herkesin acı eşiği farklı seni korkutmak istemem tabiki zorlukları vardı ama sonrası cok şükür diyorsun benim en zorlandığım kısım suyumu patlattiklarindan sonra başladı sancim hiç kesilmedi acilmam tam oldu bebeği aşağı ittiremedim çok ikindim ayakta falan en son yatırdılar benim var gücüm onların karnimdan ittirmesiyle çıkardım kızımı yani çok dikisim oldu ama çok şükür iyiyiz daha da iyi olcaz