Kızlar merhaba. Geçenlerde de aynı şeyi yaşadım 1 gün sonra geçti şimdi de dünden beri aynı şeyi yaşıyorum. Böyle regl olmadan önce karında tuhaf bi his sancı olur ya aynı o şekşlde sancım var bazen şiddetleniyor bazen geçiyor çözemedim. İşte olduğum için ayaklarımı uzatıp dinlenemiyorum da doktoruma söyledim en son kontrolümde rahim büyüdüğü için artık bebekte belli bir büyüklüğe geldiği için normal eğer dinlenince geçmeyen bir sancı ise gelirseiin demişti sizde bu tarz şeyler yaşıyor musunuz