Hndgkce Kızlar düşüğü olanlar yazabilir mi ? 11+3 haftalıkken doktora gittim ve bebeğimin kalbinin durduğunu gelişemediğini öğrendim . Sizler de böyle bir durum oldu mu ? Ve ne zaman sonra hamile kaldınız ve bu süreçte ne yapmam gerekiyor ?
Sakvsr Hndgkce bence bu tarz sorular sorup aklınızı karıştırmayın herkesin yapısı farklı eşinin spermlerinin sağlıklı olup olmadığı farklı ben düşüğümden 5 yıl sonra hamile kaldım oda tüp bebekle 😇 umarım en kısa zamanda güzel haber alırsınıx
Hilalakar Hndgkce düşük yaşamadım ama 31 haftalık yani 7 aylık ölü Doğum yaptım normal oldu bu ara da 40. Im çıktıktan hemen sonra tekrar hanşle kaldım şimdi 43 günlük bir kızım var