Merhabalaranoşlar. 🥰
Kızımla kavuşmaya 100 gün kaldı ve mutluluk,heyecan,stres,korku ne kadar duygu varsa yoğunlaştı bu sıralar. Son ayların gebeler için ağırlaşmak olduğunu biliyorum. Benim gibi doğumu yaklaşan anneler öneriniz nedir?
Hani ‘ağırlaşmadan şu işini,şu egzersizi yap. Bunları almış olman gerek.‘ dediğiniz tüm önerilere açığım. 🥰😘❤️