
https://mutluresim.com/images/2022/03/24/nzyTs.jpg](https://)
Kafayı yememek elde değil bugün adetimin 2. Günü kızlar aşılamaya başlayacağız doktor bu sonuçlardan sonra aşılamaya geçeceğiz dedi ve prolaktin yine çok yüksek çıktı bu sonuçlar dışında ayın 3 ünde hsg çekildi iki tüpümde açık sıkıntı yok dedi doktor ayın 15 inde progesteron hormonuna bakıldı 16.7 çıkmıştı oda gayet iyi dedi eşimin sperm sonuçları da çok güzel çıktı ama prolaktin yüksek yarın sonuç göstereceğim muhakkak ilaç verecek ama ilaç kullandıktan sonra mı aşılamaya başlanacak 😔