Kızlar selam. 36+6 gebeyim ay üç gündür bi çarpıntım var özellikle geceleri. Yani olmayacağı varsa da ben kafamdan yaratıyorum çarpıntım olacak diye diye zorla tetikliyorum 😮💨😮💨😮💨 bu zamanlarda olurmuş sanırım ama ben biraz da kafamın içinden düşündükçe artıyor. Sakinleştirici olarak papatya çayı içecem artık. Doktoruma sordum papatya çayı içsem sakınca olur mu diye olmaz dedi. Var mı yaşayan ? Düşünceleriniz nedir ? Neler yaptınız.?