Hlt-seyma21 Kızlar yaşayan var mı normal mi bu durum sizce? Regli ağrısı gibi ağrım oluyor sanki kanamam olacakmış gibi ama kanama yok sadece ağrı. Bebek baskısı da hissediyorum çatı kemiklerim ağrıyor.
Muno22 Hlt-seyma21 bendede oluyo dun gıttım doktora sordum norml denıldı vucut kendını doğuma hazırladıgı için oluyormus bes dakkada bır gelıp gıtmıyosa sıkıntı yokmus
Yigitinannesiyim Hlt-seyma21 34+3deyim ara ara bende de oluyor regl ağrısı gibi normal bebek büyüdükçe ağrı olabiliyor kanama su gelmesi sık düzenli ağrı olmadıkça korkmayın bence
Hlt-seyma21 Muno22 ay inşallah inşallah öyledir zaman daraldıkça insan stres oluyor, regli ağrısını hiç özlememişim onu farkettim 🥰
Hlt-seyma21 Yigitinannesiyim bende 34+4 deyim bugün doğumlarımız bir olacak herhalde 🥰 ara ara oluyor sıklıkla henüz olmadı normal demek ki o zaman
Fatsaslan 36+5 haftalık hamileyim bende de oluyor özellikle geceleri oluyor. Bana da doktorum normal rahim kendini kasıyor doğuma hazırlıyor dedi.
Muno22 Hlt-seyma21 hahaha bende aynı durumdayım doğumdan sonra regli olucam için çok mutsuzum ama son zamnlarda zor olmaya basladı artık 🥶