Slmlar ben 10 haftadan beri hissediyom ama öyle tekme falan deigl yani yarın 15 haftalık olacam ama Bi kaç gündür artık daha kesin hissediyorum hareket ettigini baziları bagırsak gaz diyo ama ikisinin arasındaki fark belli yani hamile degilken böyle degil e Bi de 4. Hamilelik haliyle tecrube de oluyo