glshhkrc Kızlar merhaba Bugün kontrolüm vardı 6+3 haftalığız kalp atışı olduğundan yavaş dedi doktor sizce düzelirmi kızlar başına gelen varmı acaba
Zehragniken glshhkrc benimde 6+4 de gittiğim de öyleydi çok derinden ve yavaş atıyordu. Ama hafta geçtikçe düzeldi canım. O zaman küçük oldukları için öyle geliyor
okuryazarr glshhkrc benim de aynı gün 6+3 idi kalp atış hızı yavaştı size sayı söyledi mi bizimki 97 atıyordu 10 gün sonra tekrar gelin dedi pazartesi günü randevum var haftaya ama çok kafama takılıyor
Htccprz Zehragniken benim de 7+3tu dün kontrolüm vardi ve 97 98 civarı biraz yavaş olması gerekenden dedi çok üzüldüm
Edayslm Zehragniken canım içimi ferahlattın bende 7+2 de gittim atiyordu kalbi ama hızı düşük dedi 103 dü icim icimi yiyor haftaya bida gidicem duracak diye çk korkuyorum
ozben0312 Benim de 6+4 çıktı bugün bebek ve ilk defa gördük,ilk defa kalp atışını duyduk bizim de aynıydı derinden geliyordu, öyle gümbür gümbür değildi ama normalmiş ..benim geç döllenme bı de sata göre 8+2 normalde..haftaya bakalım bebek büyücek mi dedi.
Merveofs 6+5te ilk kontrole gitmiştim o kadar derindendi kii korkmuştum çok fazla gerçekten ama bir sonraki randevuda çok güçlenmişti. 6.hafta daha çok çok minik bir şey artı bir şey demediyse doktorunuz, normal gibi yani canım benim de öyleydi
Htccprz Merveofs doktorum bama da yavaş olduğunu söyledi haftaya bakıcaz yine dedi kese tutunma vs gayet iyi ama hızı 97 98 artma ihtimali oluyor mu gervekten
okuryazarr Merveofs size peki yavaş demiş miydi bana 97 atıyor biraz yavaş 120 olmasını bekleriz ama büyük ihtimalle toparlar dedi 😑 bir de tüp bebek olunca insan her şeyden tedirgin oluyor
okuryazarr Merveofs acaba derinden gelmesiyle atış hızı aynı şey mi ki hani duyulmayıp hızlı atan da olabilir mi ki 😑 o kadar şey okuyup izledim ki bazı doktorlar 6.haftada 100 atış için de normal diyor 97 ile 100 arasında çok bir sayı yok diyorum ama içim bir türlü rahat etmiyor inşallah düzelir 🤲 bana 90’ın altı olunca sıkıntı ama büyük ihtimalle toparlar dedi
yagmurrrra Doktorlarda bazen cidden boşa telaş yaptırıyor daha çok erken o kadar minikki. Benimde 6. Haftada kalbi çok derinden geliyodu sesi ama doktor kalp atışını gördüğü için ultrasonda çok güzel hiçbir sorun yok dedi bi sonraki gidişimizde gümbür gümbürdü. İçinizi ferah tutun bence
okuryazarr yagmurrrra sormayın 😑 gerçekten ben de hiç duymak da istemiyordum kalp atışı falan hiç aklımda yokken o kadar erken dinledik şimdi bi haftadır uykularım kaçıyor resmen neden böyle diye 🥺
Htccprz okuryazarr aynı durumdayiz dün gittik biz de 97 98 ddi haftaya y8ne gidicez inşallah düzelmiştir güzel haberler alırız
okuryazarr Htccprz İnşallah öyle olur tek temennimiz bu 😇Birçok arkadaşım da diyor ki tüp bebek olduğu için çok erken bakmış zaten normal gebelerde 8.haftada çağırıyorlar o yüzden hızlı atıyor diyorlar o da mantıklı geliyor gerçekten çok erken 6.haftada kalp atışı dinlemek doktorum da alanında oldukça iyi ama riskleri ve olumsuzlukları hemen söyleyen biri çok tedirgin oluyorum
Htccprz okuryazarr evet benim doktorum da tüm olasılıkları anlattı kritik bi hafta işte ya hızlanacak ya sonlanacak malesef çok çok korkuyorum nasıl gidicem nasıl yatıcam oraya ve baktığında soyleyeceklerine nasıl katlanicam bilmiyorum 2.çocuğum benim çok hevesle ve hiç endişem olmadan gitmiştim ama cumartesiden beri çok kötüyüm karamsarim