Gokcenn21 Merhaba kızlar bugün doktora gittim 4+4 rahimde kanamam olduğunu söyledi düşük riski olduğunu daha önce yaşayan var mı
Metehan_Acelya Gokcenn21 evet bende ilk gebeliğimde yaşamıştım düşük riski fakat Progestan iğne ve ilaç kullandım şükür bir sıkıntı olmadı tutunmuştu bebeğim😊
Mom578988 Gokcenn21 beta değerlerinizi iki günde bir kan verip kontrol etmiş miydiniz peki ya da herhangi bir belirti verdi mi tedirgin oldum ben de şimdi
Butterfly_13 Gokcenn21 korkma canım rahat ol benim şuan 7+2 olduk 4+3 ten beri iğne ve progestan kunlaniyorum
Butterfly_13 Metehan_Acelya ay evet özür dilerim yanlışlık oldu seni etiketlemişim ay çok utandım, 🤭😂
_Arzu_ Benimde ilk baslarda kanamam olmusdu dusuk riskim vardi yatak istirahati pruluton iyne progestoron kullandim şuan çok şükür iyiyiz 15 haftalik olduk sizde doktorun dediklerinr dikat edin bol bol istirahat edin geçer insallah