Benim ilk ayda 3.96 çıktı ilaç kullanmadım çokta korkuttular beni tekrar baktırdım 5.25 çıktı ilaca pek gerek duymadılar dahileyeye yönlendirdiler o zaman doktor değişikliği felan yapmıştım gidemedim şimdi kendi doktoruma yaptırdım 2,45 çıktı… ts3 ts4 normaldi benim de hep sadece tsh yükselmişti, daha evvelden de troid vb. Hastalık geçirmediğim için pek takmadılar ki zaten kendiliğinden düştü Allah’a şükür ❤️ Ama siz tekrardan testlerinizi felan yaptırın 🙏🏻 ( bu arada iyotlu tuz kullandım normal tuz değil)