nurkubra- aynen öyle. Geçen sene lipozone d vitamimi kullanıyordum coronadan etkilenmeyelim diye. Piyasadaki en iyi ve en pahalı d vitamini. Ama şu an 20 haftalık hamileyim ve hem endokrinoloğuö( ki türkiyenin sayılı proflarından) hem de kadın doğumcum 200.000 ünitelik devit 3 yazdı bana. Başka bir şey alm bunu al yeterli dedi. Bir de yıllarda hep suya, süte , ekmeğe damlatma gibi yöntemler söylendi. Onlarda iyi fikir ama en iyisi ağız boşluğuna kaşıkla bırakmakmış, zaten yeni markalarda bu yüzden ağız içine sıkılan fısfıslı formda şişeler üretiyormuş. Sebebi ağız içindeki ve dil altındaki kılcal damarlardan çok hızlı ve iyi emilmesiymiş. Sevgiler 🌸