Kızlar 5+5 deyiz bugün keseyi gördük çok şükür haftaya tekrar gidicez kontrole. Dün aniden başlayan ve bugünde devam eden bulantı kusma Baş dönmesi şikayetlerim var ayakta durmakta bile zorlanıyorum hiç halim yok. Dünden beri hiçbişey yiyemiyorum. Midem almıyor. Hastanede serum verdi doktorum ama çok da bi etkisi olmadı sanki. İlaç da verdi akşam kullanmaya başlayacağım. Sizin tecrübeleriniz ile evde doğal yollarla iyi gelecek bişeler önerebilir misiniz Hanımlar ? Tabikisi herkesin durumı kendine has oluyor ama belki bir faydası olur. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻