Aslangns Ben de 38’de doğurmak istiyorum ve yaklaşık 4 aydır olabildiğince yürüyüş yapıyorum ve son 2 aydır düzenli ve daha uzun yapmaya başladım, hurma yiyorum ve merdiven inip çıkıyorum son 1 haftadır. Squat ve pilates topunun üstünde hareketler de yapmaya başladım. Kısaca aklınıza ne geliyorsa yapıyorum ve yapmaya devam edecem. Varsa başka öneriler hepsine açığım🙈 Bakalım Rabbim en doğru en sağlıklı zamanda kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🤲🏻🥰 36+4 haftalığım bu arada 😁