kubrakaracam
Çok geçmiş olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏
Ben meyveyi çok abarttım diye suyum normalden fazla çıkmıştı 25..haftada. kilo kilo meyve yiyordum. Su çok arttı diye meyve yemeyi azalttım. Acaba bol meyve çiğ sebze deneseniz? Doktorunuz öneride bulunmadı mi? Bolca su içiyor musunuz?