elfffglc benim ilk nst de yetersizdi doktor bebek hareketi çok az dedi iki defa çekildim senin gibi ama doktor sıkıntı olmasın diye üç gün sonra tekrar çağırıp çekti bende artık suyumu tatlımı sütümü alıp nst de yiyorum ondan beridir düzeldi bazen minikleri uykudan uyandırmak zor oluyo