Cansugamze_ Kızlar şuan 15+1 günlüğüm sizce doktora 16. haftada mı yoksa 17. Haftada mı gitsem sabredemiyorum artık 😂❤2. Hamileliğim hastanede özele gidiyorum
1299 Cansugamze_ bende suan 14+6 gunlugum 16. Hftya Perşembeye randevu almıstım bı aklım ıptal et yarın gt dıyor😂😂o derece çatladım
LaleNTrgt Cansugamze_ biz şu an 11.2 yiz dün doktora gittik erken dedi ama orda bir çıkıntı olunca tahmin etti 🥲 kızım da da aynı doktora gidiyordum 10 da tahmin etmişti ve doğruydu yani bebek kendini gösterirse genelde 14 den sonra net söylüyorlar bence söyler 16 da ☺️
Cansugamze_ 1299 ya evet ya göstermezse doktor bidaha ertelerse die korkuyom bn napsam bilemedim 😂❤garanti olsun die 17 haftada gitsem diyorum ama dayanamıyorum da 😂
1299 Cansugamze_ bence ogrenırsınz dye tahmın edıyorum cunku bn 12. Hftada ozele gtmıstım o gun bna tam bırsey soylemedı ama 15-16 hftlıkken net bellı olur dedı
Snmckr Cansugamze_ bence 16. Haftada öğrenirsiniz şuan bile bellidir ama garanti olsun diye bence 16 yeterli zaten doktorlar 16 ve 20. Haftalar arası kesin diyor ☺️
Cansugamze_ 1299 ya dedim bnde güldü 3 4 hafta sonra gel sölicem dedi 😂💜 ısrar ettim de tahmin die yok demedi 😂
1299 Cansugamze_ aslında en doğrusunu ypmıs 😀benım kafamı ıyıce karıştırdı bnım doktorum bırazda salladı gıbı😅
Cansugamze_ 1299 evet ya bu cinsiyet meselesi birz zor birz da doktordan kaynaklı oluyo son haftalarda bile kız deyip erkek, erkek deyip kız öğrenenler varmış 😂💜başıma gelirse nolur bilmiyom 😂😂😂