nese-kasap Yeni doğan bebeğe pusette yatırmak için puset minderi almak gerekiyor mu direk yatırsak olur mu çocuğa zararı olur mu acaba
AysunUgur nese-kasap benim aldığım pusetin içinde minderi var, gayette yeterli buldum, zaten çıkartılıp yıkanabilir o yüzden başka bişey almaya ihtiyaç duymadım 🌺
yigitinannesiiiii Pusetün kendi minderi yokmu Canım bence almak zorunda değilsin altına battaniyede koyabilirain yumşak olsun dersen
nese-kasap yigitinannesiiiii https://www.hizliresim.com/upload-success iç pedi böyle ama haklısınız herşeye o kadar para veriliyor ki battaniye de idare edilebilir
yigitinannesiiiii nese-kasap resim yüklenmemiş galiba canım ama yengem yeğenimin pusetine battaniye koyuyordu bi sıkıntıda olmadı çok şükür 😊
AysunUgur nese-kasap benimki bi tık daha pofuduk ama bence bu yeterli canım, ekstra satılanlar hap para tuzağı benim gözümde, ben mesela puset örtüsü falan da almadım, uzmanlar önermiyor zaten bebeğe giden hava akışını kısıtladığı için
EsengulC nese-kasap içindeki pedi ueterli oluyor zaten o pedler omura zarar vermeyecek iekilde tasarlanmış
yigitinannesiiiii nese-kasap gayet yerli duruyor canım ekstra yumşak olsun istersen yumuşak battaniyelerinden birini koyarsın altına 😊
nese-kasap Bende almadım dilebilirsem kendim dikerim diye ama öğrendiğim iyi oldu çok mecbur kalırsak soğuk olacak olursa da ince battaniyesini örterim
yigitinannesiiiii nese-kasap baktın bebeğin üstünü örtmen gerekir müslin örtüsü almışsındır illaki onun bi tanesini örtersin pusetin üstüne