MYSR ben :)
Merak etme Allah ın izni ile geçiyo.
Wc dısında kalkma
Progestanını düzenli kullan yat paso
Geçiyo :)
Stres yapma iyi şeyler düşün
Tam senin haftalarda oldu banada aynen iğne ve serum yedim
Hala daha yatıorm evet eskisi kadar olmasada . Mutfaga falan gidiyorm maşallah deyimde :)
Geçecek