Meryy69 15+6 yız bizde ❤️ Pazartesi cinsiyetini öğrenicez çok heyecanlıyım , bende de belirti olmamıştı aman aman , kişiye göre değişiyor , nacizane tavsiyem kimseye belirti olmadığını söylemeyin tabi caizse HAYVAN GİBİ NAZAR DEĞİYOR , geçen hafta baş ağrısından ölüyordum 😕 , artık kimseye iyiyim de demiyorum