SamsonsMom Arkadaşlar artık kararımı verdim, neticede ikinci sezeryanım çam sakura da doğuracağım. Yanımda giderken Battaniye Kettle, sallama çay Kahve çıkolata, yemekler için tuz😀 ve parol götüreceğim😀 Başka taktik vermek isteyen varsa talibim😀😀
bebisimveannesi SamsonsMom kettle yasak bildigim kadariyla hastanelerde ama battaniye sadece bebek icinse sizin icinde refakatciniz icinde birer tane carsaf oneririm bazen olmayabiliyo
Zynpbrk SamsonsMom kettlee bilmiyorum ama ben kahve makinesi götürmüştüm suyumu felan hep onunla ısıttım bol bol ılık su içtim Nescafe yapıp içmiştim kimse de yasak diye bişey demedi her gelen giden görüyordu Bence sizde kesinlikle götürün çok kurtarıcı olmuştu benim için mesela
SamsonsMom bebisimveannesi Sezeryandan sonra kahve için diyor doktorlar neyle içeceğiz peki? Sıcak su istesek verirler mi
bebisimveannesi SamsonsMom yani makinalar var sicak su ve kahve alinabiliyo bunu kontrole gittiginizde sorun bi isterseniz yada termos goturebilirsiniz
Merveargum İyi akşamlar kaç haftaliksiniz ? Ben de nasip olursa orada düşünüyorum. Benim de ikinci gebelik. Biraz araştırdım da sanırım genel anestezi yapıyorlarmış ben de bundan dolayı çekiniyorum 😂