Tugce9485 Selam kızlar😇 11 haftalık hamileyim troid seviyem düşük çıktı, TSH 0.46 bugün dahiliye uzmanına gidicem. Gebeliğinde böyle bir şeyle karşılaşan var mı ? Tecrübesi olan ? Ne gibi sonuçlar doğuruyor ? İlaç tedavisi uygulanıyor sanırım.
Villanelle Yüksek ise ilaç veriliyor ama düşük ise ilaç vermiyorlar sanırım. Ama yine de bilemedim tabii