oykklc09 inşallah senin de 💜tüm annelerin kucağını boş bırakmasın Allah. Hala o yaşadıklarım yüzünden hep bir korku bir kaygı var üstümde. Tam azaldı derken 2,5 senedir kaçıp hiç yakalanmadığım coronaya da yakalandım dün. Bir de kan sulandırıcı başlattı doktorum kullan mutlaka ama kanaman olursa kesip bana gel diye. Şimdi yine başladı kaygılar