10+3deyim, salı günü ikinci defa kanamam geldi doktoruma gittim bebek gayet sağlıklıydı elleri ayakları falan oluşmuştu. Fakat %50 düşük tehliken var dedi progestan kullanıyorum ve proluton diye bir iğne verdi böyle olupta, bebeğini sağ salim kucağına alan var mı gerçekten psikojim çok bozuldu, düşünmekten ona bişey olacak diye. Delirmeme ramak kaldı hiç iyi değilim.