Azeok  Resimden anlayabiliyormusunuz kese var ama 6+2 iken gittik haftaya tekrar gidicez 7+3 oluyorken sizce bebiş var mıdır kese ilk gittiğim zamana göre büyümüş
Kbra52 Azeok benimde aynı olmuştu bebek yoktu içinde boş gebelikten korkmuştum sonraki hafta gidince gördük
-MinikveAnnesi- Azeok ben ilk kontrole 7+3 de gitmistim fasulye kadardı sizde görürsünüz miniğinizi inşallah 🌸
Azeok Kbra52 inşallah bizimde gözükür 🙏🏻 kaç haftalıkta gözüktü sizin normal ultrasondan mi gözüktü yoksa alttan mi gözüktü