Çatlaklar için acı badem yağı kullanıldığını duymuştum, çevremde de kullanıp faydasını görenler önerenler olmuştu ama acı badem yağını hamileyken sürmek zararlı olur mu acaba bilgisi olan var mı? Cilt altı dokulardan kana karışıyor mu bu yağlar acaba 🌸🤔