GunesliGunler_ Uyandıgımdan beri arada böyle yanlardan kasıklara dogru baskı oluyor. Yani sanki böyle iki kasığımı birbirine bastırarak sıkıyormuş gibi bu sancı mı?
Mom727373 GunesliGunler_ Uuuuuuu çok heyecanlandım adınıza 😍 sağlıkla güzellikle gelsin 🙏 Yalancı ve gerçek sancı farkı için bakınız; https://www.google.com/amp/s/amp.budizzz.com/blogs/ebeveynlere-tavsiyeler/yalanci-sanci
1prenses_annesii GunesliGunler_ günümüz sizinle ayni dün belimden gelen agriyla gittim açılmam 2 cm di ama nstde hafif çıktı sancı
ikincicivcivim GunesliGunler_ Doğum sancısı çok daha sık oluyor insanı oturtmuyor sancı sıklığını dk olarak takip ederek kaç dakikada bir geliyor gibi ona göre doktora gitmiştim ki 4 dk ya düştüğünde hastaneye gittiğim halde doğumum geceyi bulmuştu
GunesliGunler_ 1prenses_annesii bende önceki nst de sancı çıkmıştı Ancak dün nst dümdüz ilerledi:) dr ben kendimi çok kastığım için çatı ya bakamadı
GunesliGunler_ ikincicivcivim hayır zaten doğum sancısı olmadığının farkındayım 😃 sadece yalancı sancı mıdır onu merak ettim yani sancı bu mu diye saolun 🦋
ikincicivcivim GunesliGunler_ Sancı onun kat kat üstüymüş doğum zamanı anladım 🙈 yalancı bile sayılmıyormuş bende o 1 hafta içinde ağrı vurdukça yalancı sancı diyordum kendi kendime meğerse yalancısı bile değilmiş sancı zor ama Allah kolaylık veriyor inşallah 🥰
1prenses_annesii GunesliGunler_ bakmasina izin verin lütfen psikolojik olarak kendinizi hazirlayin ve gidin baksinlar belki dogumu da tetikler