Gulkubilay Bir kamu bankasında çalışıyorum 27 haftalık hamileyim idari iznin kaldırıldığını söylediler napmam lazım sizce bir akıl verin bana çok ağrılı geçiyor hamileliğim
Seymasezer Gulkubilay kaldırıldıysa ya devam edeceksin 32. Haftana kadar yada doktoruna rapor yazdır 10 gün 10 gün. Yada işten çık. Ben özel sektörde calısıyorum 1 ay ücretsiz izin istedim hemen tamam dediler
SeymaYC Gulkubilay daha geçenlerde çalıştığım yerin bu işle ilgilenenlerini aradık idari izinler kaldirilmadi 24-32 devam ediyor nasipse ben de 3 hafta sonra çıkacağım
Gulkubilay SeymaYC ilkimmm merhaba mümkünse nerde çalıştığınızı yazabılırmısıniz bankadaki İk ile görüştüm bizde yok dedıler idari izin böyle kafalarına göre izin kaldırabılıyolarmı anlamıyorum
Sevdapl Gulkubilay sağlık bakanlığını arayın kaldırılmadığın dair bilgiyi alın. İş yerinize dilekçe yazın altına da idari izin genelgesini koyun. Size yazılı cevap vermek zorunda kalırlar o zaman.