melekkizim_00 Kızlar kan uyuşmazlığı sonucu kızım sarılık olmuş, 4 günde 400 gram vermiş yatış yapıldı gögüs ucum yok yaram var kendimi yetersiz hissediyorum ağlıyorum bir yandan sezeryanım ağrıyor, ben ne yapacağım biri bana akıl versin nolur güçlü kalamıyorum
Sumeyyeerdem melekkizim_00 korkma canım geçer gider bu günler de Allah’ın izniyle dua et hastanedesin şu an gözetim altında bebişin de toparlar inşAllah kısa zamanda
Sumeyyeerdem melekkizim_00 bol bol emzir yanındaysa kucağına al o da kendini yalnız hissetmesin bu şekilde kendini kasıp stres yapma sütünü de etkiler Allah korusun seni mutlu eden şeylerle ilgilen bebişi sev ☺️
AyseMehmett melekkizim_00 benimde bebeğimin 7. Günü prematüre olduğu için 4 gün küvezde kaldı eve geldi 3 gün sonra kontrolde sarılık çıktı üzüntüden sütüm normalden yarıya belki çeyreğe düştü yani bu sarılık nasıl illet bir şey anlamadım kuzumun kokusunu aldıp tekrar küveze koymak o kadar zor ki o yüzden bırakın iyileşsin bende dünden beri süt sağıp hastaneye gidiyorum. Onlar için güçlü olmamız gerekiyo 7 gün oldu ben 5 gün hastaneye gittim sezaryen sonrası o kadar yorgunum ve halim yokki ama herşey bebeğim için sizde kendinizi toparlayın bebeğinize odaklanın bu arada benimde gögüs ucum yoktu sağdıkça çıktı üzülmeyin lütfen benim gibi sütünüz kesilmesin ♥️
Brnaebu melekkizim_00 enjektorle ucu cikariyor doktorlar falan kendiniz de youtube dan falan bakip yapabilirsiniz belki bebeginiz yaninizda degilse de surekli sagin sagmakta cikariyor hem bebeginize verirsiniz sutu
melekkizim_00 AyseMehmett bende çok korkuyorum sütüm gider diye inanın mamada takviye ediyoruz inş kısa sürede çıkar
Sumeyyeerdem melekkizim_00 sütünüzü sürün biraz yumuşayınca deneyin yaranın acısını bilmiyorum ama çok zor diyorlar dayanabiliryosanız bol bol emzirmeye çalışın enjektörle hemen çıkıyor o yüzden sordum
AyseMehmett melekkizim_00 o yüzden canınızı hiç sıkmayın aynı şeyleri yaşamış biri olarak söylüyorum sütünüzün azalması bebeğinize yetememek daha kötü bebeğiniz iyileşip size gelicek yine Allah başka dert vermesin 🥰