Kizilkafaa Esber Bence iki isimde tek başına güzel ya Mira ya Alya ama Alya söylerken bana daha kibar geldi
Leylican Kızlarda iki isim bence sıkıntı evlenice soyadını kullanmak isterse dört isim yaz yaz bitmez anam😀 bence sadece alya