Lahmacun5 emzirebilirsn, ama mutlaka öğünleri verin, doymayip ağlayabilir, huysuz kızgın olabilir. Aklınız da olsun. Emzirmekte sıkıntı yok. Ben her iki bebeğim de emzirmeye devm edeceğm düşüncesi vardı. Zaten süt, doğum ilk haftalarında fazla olabiliyor, sağım vereceğim isterse🤔 iki üç ay bu şekilde vermeyi planlıyor.