Clk56 canım gıttıgın kuafor ıyıyse hıc sorun olmuyo ben ılk gebelıgımde aglayarak cıkmıstım agdadan ama bu gebelıgımde komsumun tavsiyesi uzerıne kuafore gıttım 24uncu haftadan beri elı okadar hafıfkı hıssetmedım bıle gecen hafta gıttım suan 34uncu haftadayım bıde 37de gıdıcem ınsallah sezeryan olucam cunku