Tgce80 Merhaba Gaziantep’te çok doktor değiştim bir türlü tutturamadim ncr de Nazan ozdemir çok ovduler var mı giden doğum yapan ?
prensesinannesi7 Tgce80 ben 4 yıl önce hatemdeuken normal doğum yapmıştım Nazan hanımda çok çok memnun kalmıştım şuan yine hamileyim ve yine Nazan hanıma gidiyorum